maar weer eens een mailtje - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu maar weer eens een mailtje - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu

maar weer eens een mailtje

Door: Webmaster

17 Mei 2005 | Polen, Warschau

hoi allemaal
het is al weer een tijdje geleden en sommige mensen begonnen al te klagen dus ik zal maar weer eens een mailtje sturen.
Wat is er allemaal gebeurd. Ten eerste heb ik Isaac al weer 2 keer gezien. Eerst is hij naar warschau gekomen en zijn we samen naar krakow gegaan. Dat was erg gezellig en ook indrukwekkend aangezien de paus net overleden was en er overal herdenkingen waren. Afgelopen weekend zijn we samen naar Berlijn geweest waar we gelukkig nog een beetje lekker weer hebben gehad, zodat we heerlijk in het park konden liggen.
Verder ben ik nog met Lokke naar Gdansk geweest. leuk stadje maar niet echt interessant. ligt wel vlak bij zee waar we dus ook maar even gekeken hebben. Ook hier hadden we mazzel met het weer waardoor we heerlijk op een terrasje konden zitten.
Ook heb ik hier natuurlijk koninginnedag gevierd. dat was een erg gezellig feestje op de ambassade die we in de club the underground hebben afgesloten. Het enige mindere aan het feestje was dat we de dresscode verkeerd begrepen hadden. Wij stonden daar mooi in het oranje terwijl verder iedereen in pak stond.
Verder de afgelopen tijd veel gefeest en ook maar eens aan mijn papers begonnen. er begint nu wel redelijk druk achter te zitten want over 3 weken moet alles klaar zijn. Daarna zijn we nog van plan met een groepje rusland en de baltische staten te bekijken en dan maar eens naar huis.
dit was het weer.
groetjes
jorine

• 18 Mei 2005 - 10:08

Rebecca:

Lieve Jorine, echt iets voor jou om daar in het oranje te staan ; ))
    Fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Hier gaat alles z'n gangetje. maak maar veel lol en tot snel, dikke kus

• 18 Mei 2005 - 10:40

Dorien:

Hmm, irritant he, de klagende mensen dat je meer van je moet laten horen?! Goed teken in ieder geval, dan heb je het vast erg naar je zin. Klinkt allemaal erg leuk! Succes met je opdrachten!

• 18 Mei 2005 - 11:40

Anne:

Hey jorine! Leuk om weer wat van je te horen en trouwens super bedankt voor je kaartje naar Cambridge, heel leuk!
    Geniet nog even!

• 28 Mei 2005 - 21:54

Malou:

Hé lieve Jorine,
    Wat een grappig verhaal dat van die dresscode,hihi! Het is écht een beetje zoals Bridget Jones! Hier gaat alles prima, alleen heb ik op mijn eigen nieuwe kamer nog geen internet...dat is even balen. Als je weer terug bent, dan kun je hem ook bewonderen!
    Héél veel plezier nog daar en kun je straks net zo mooi praten als Patries?
    xxx van Lou