foto's - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

17 Mei 2005 | Polen, Warschau

oh ja ook nieuwe foto's
http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/jmhuizinga2/album?.dir=/b624

  • 17 Mei 2005 - 19:22

    Alette:

    Fijn dat je zo snel en goed naar je moeder luistert. Nu alleen nog tekst erbij en we zijn tevreden. Kan ik morgen Stijnie melden dat er weer wat nieuws op je website staat. Ze houdt je nauwlettend in de gaten. Heeft Isaac zoveel liefdesverdriet dat hij een paar kilo is kwijt geraakt? Dikke knuffel Axx

  • 18 Mei 2005 - 16:06

    Plien:

    hi kleine, is het pakketje al binnen?

  • 22 Mei 2005 - 20:29

    WJ & M:

    Hai Jorine!!
    Nog een paar weekjes en je bent weer terug!! Wat vliegt de tijd! Kom je dan snel weer bij ons langs?? -x-

  • 23 Mei 2005 - 13:12

    Stijnie:

    Jorine,

  • 23 Mei 2005 - 13:15

    Stijnie:

    Jorine, Leuke nieuwe foto's. Maar wat zie ik....weer drank en uitgaan? Ik hoop, dat je nog wel wat nuttigs doet! Je moeder was heel enthousiast. Vorige week heb ik een leuke voorlichtingsbijeenkomst van haar gehad. Deed ze prima! Nog veel plezier.

  • 28 Mei 2005 - 10:45

    Alette:

    Nog een paar daagjes en dan kan ik je weer lekker knuffelen. Fijn, hè? Ik wil wel eens met eigen ogen zien hoe je daar leeft in Warschau. Heb je ook een gangfeestje voor ons georganiseerd?
    Tot de 2e.
    A. xxx

  • 04 Juni 2005 - 21:44

    Pietje:

    Het is maar goed dat ze niet met de auto zijn... :-P

  • 05 Juni 2005 - 11:48

    Wj & M:

    Wat een leuke nieuwe foto's!! -x-

  • 06 Juni 2005 - 21:19

    Alette:

    Jorus, Het was erg gezellig de afgelopen dagen. Fijn om je weer eens te zien en te kunnen knuffelen. Je hebt daar een leuke groep vrienden. We troffen het dat we één van jullie beroemde en beruchte gangfeesten mee mochten maken. Geen gek drankje zo'n Mad Dog! Logisch dat die feesten zo leuk worden! Mijn reputatie is (denk ik) wel naar de knoppen nu jij die foto's geplaatst hebt. Veel plezier met elkaar op jullie rondreis door Rusland. Kus Axx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Warschau

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2005

thuis

17 Mei 2005

foto's

17 Mei 2005

maar weer eens een mailtje

04 April 2005

paasvakantie

04 April 2005

paasvakantie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 8207

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Zuid Amerika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: