paasvakantie - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu paasvakantie - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu

Door: Webmaster

04 April 2005 | Polen, Warschau

hoi allemaal
ik ben net terug van de paasvakantie en dat was heel gezellig. Op woensdagavond 23 maart met z'n 12en vertrokken naar Praag. Dit is echt een hele mooie stad met nog een oude binnenstad. Daar 2 dagen rondgelopen en toen de trein gepakt richting Wenen. hier eindelijk weer eens met normaal geld(de euro) kunnen betalen en ook eindelijk weer eens mensen die je kunt verstaan(duits). Deze stad zijn we als echte nederlanders doorgefietst waarbij we mazzel hadden dat de zon heerlijk scheen. ook zijn we nog heel cultureel naar een concert van Mozart en Strauss geweest.Verder mochten natuurlijk schloß Schonbrun en het Sisi museum niet ontbreken.
Na deze stad weer verder getrokken naar Bratislava. Deze stad is niet echt geweldig en behalve wat musea valt er weinig te zien. wel nog gratis naar de wedstrijd Slowakije tegen Portugal geweest. We waren perongeluk de VIP ruimte in gelopen en konden daarna zo doorlopen naar het stadion.
omdat Bratislava niet erg geweldig was zijn we wat eerder naar Budapest gegaan. Dit was fijn omdat we zo een dag extra hadden om deze mooie stad te bekijken(en natuurlijk te feesten). Hier voornamelijk veel rondgelopen en op een terras van de zon genoten.
Maar aan alles komt een eind en dus ook aan deze vakantie. Na 13 uur in een trein te hebben gezeten(liggen en dus slapen was onmogelijk) kwamen we vanmorgen vroeg weer terug in Warschau. ook hier schijnt inmiddels de zon. Het overlijden van de paus is hier heel erg te merken. Er zijn grote bijeenkomsten en overal hangt de vlag uit. ook werden we vanmorgen tijdens de les gevraagd om een minuut stilte te houden. Wordt nog wat komende week met de begrafenis.ik zit dan met Isaac waarschijnlijk in krakow, de stad waar de paus kardinaal was.
Op de website heb ik trouwens nieuwe foto's gezet van de vakantie:
groetjes
jorine

• 04 April 2005 - 20:29

Ilona:

Hi jorine,
    het ziet er naar uit dat jij een heerlijke tijd met Isaac hebt gehad. Na mijn week of skiën kom ik deze week naar nederland voor een overheerlijk tentamen fiscaal...Zijn jou vakken in Polen wel te doen????
    Liefs
    Ilona

• 04 April 2005 - 21:04

Alette:

Joris, de foto's zijn leuk. Jullie hebben een mooie vakantie gehad als ik je verhalen zo hoor. Nu nog een paar nachtjes slapen en dan kan je Isaac weer in je armen sluiten. Wordt er eigenlijk ook nog gestudeerd of is dat bijzaak? Geniet ervan (de lol), het is periode in je leven waar je later met plezier op terug kan kijken. Dikke knuffel Axxx

• 05 April 2005 - 11:19

Grote:

hi kleine even een heel snel berichtje, maar is alles goed? leuke vakantie gehad? en is het een beetje gezellig met isaac;) Ga je snel weer even langer mailen. Veel plezier heeeeele dikke kus grote

• 06 April 2005 - 11:56

super leuke foto's!

• 08 April 2005 - 15:30

Dorien:

He, klinkt goed je vakantie! Mooi dat Nederlanders over de hele wereld toch weer de fiets weten te vinden! Is mij zeker ook hier gelukt!!! Veel plezier! X

• 12 April 2005 - 10:51

Pietje:

Hey Jorus! Supermooi! Laat snel weer wat van me horen. kus

• 13 April 2005 - 10:41

Stijnie:

Leuke foto's. Doe je nog wel iets anders dan feesten!!!!!!
    Veel plezier.

• 13 April 2005 - 14:35

Plien:

Er komt een pakketje aan!!

• 14 April 2005 - 18:08

Opa En Oma:

leuke foto's en de groeten van je grootouders en van tante tine

• 14 April 2005 - 18:08

Opa En Oma:

leuke foto's en de groeten van je grootouders en van tante tine

• 17 April 2005 - 08:12

Pauline:

Hi, Alles goed in het Poolse? Hier hard aan het werk(jaja tegenwoordig zelfs op zondag)maar wel erg leuk. Gezellig met isaak? Al leuke dingetjes samen gedaan? ZaL je nog even mailen over evt langskom plannen. Veel plezier nog
    dikke kus P

• 19 April 2005 - 19:46

Sander:

Hai jorine, mooie vakantie gehad in je "vakantie".
    veel plezier nog en tot snel
    gr. sander

• 20 April 2005 - 14:07

Pauline:

sorry Isaac (ipv izaak,isaak,izaac etc)

• 28 April 2005 - 18:10

Huize Huizinga:

Middels dit prikbord willen wij Jorus en Isaac feliciteren met Isaacs verjaardag. Dat jullie samen nog erg oud mogen worden!!!

Groetjes
    Willem Jan & Maartje

• 10 Mei 2005 - 11:39

Plien:

hi Kleine er komt weer een leuk (als het goed is ;)) pakketje aan!

• 12 Mei 2005 - 16:07

Sander:

He jorine, alles goed?
    even een berichtje om je nog een een leuke tijd te wensen!
    gr sander

• 16 Mei 2005 - 09:56

Pietje:

Hey Jorus! Hoezet? Hoop dat je je nog een beetje vermaakt daar, maarre... begint nu allemaal wel erg lang te duren vind je niet?! Have fun! Kus, je broertje

• 17 Mei 2005 - 15:51

Alette:

Hé Joris we zijn weer terug uit Afrika. Jammer dat je er deze keer niet bij was. Nu ja, samen met Isaac in Berlijn natuurlijk vééél leuker.
    Nog 2 weekjes en dan zien we elkaar in Warchau. Dikke kus Alettexxx
    P.S.Deze pagina wordt een beetje saai!! Graag nieuwe tekst en nieuwe foto's. Te druk met feesten???