bijna - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van jorine - WaarBenJij.nu bijna - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van jorine - WaarBenJij.nu

bijna

Door: Webmaster

24 Januari 2005 | Nederland, Rotterdam

Hoi allemaal
Bijna is het zo ver en dan ga ik naar Warschau. ik vlieg op 9 Februari om 15.05. Als je me wil uitzwaaien moet je er iets eerder zijn i.v.m. inchecken. Via deze website wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in polen en natuurlijk hoop ik ook zo af en toe wat van jullie te horen.

groetjes
jorine

• 24 Januari 2005 - 13:32

Ilona:

hi jorine, zo kan ik jou tenminste ook volgen, als je dadelijk in het koude Polen zit. Veel plezier met de voorbereidingen!!
    Liefs Ilona

• 24 Januari 2005 - 14:22

Jan:

dit heb ik eerder gezien digitaal fototoestel meenemen. groetjes

• 24 Januari 2005 - 15:24

Alette:

Hé, een bekende site, alleen een vernieuwede achtergrond. Eerst Pauline in Z.Afrika en nu jij naar Warchau. We weten hoe gezellig zo\'n site kan zijn. Helaas kan ik je niet uitzwaaien ivm mijn werk. Het lukt niet om mijn afspraak te verzetten. Ik hoop dat er veel vrienden komen anders is het zo eenzaam en saai. Meisje, heb een mooie tijd daar. We komen zeker een keer langs

• 25 Januari 2005 - 10:04

Pietje:

Uitzwaaien??? Nou... vooruit dan maar! :)

• 25 Januari 2005 - 18:26

Sebastiaan:

Hoi Jorine,

Was gezellig zo even bijkletsen vanmiddag. Veel succes in Polen. We\'ll keep in contact.

Groetjes Sebastiaan

• 26 Januari 2005 - 11:04

Grote:

Hi kleine,

Wat een leuke site!;) Ben erg benieuwd naar al je verhaaltjes. Je gaat zeker een super tijd tegemoed!!Heel veel plezier! dikke kus grote

• 06 Februari 2005 - 15:01

Paula:

He Jorine,
    Nog maar 3 daagjes wachten en dan kan je Polen onveilig gaan maken! Alvast een hele goede reis gewenst en ga af en toe hier kijken of je het nog naar je zin hebt... Denk dat dat wel lukt! Have fun!!
    Liefs, Paula

• 06 Februari 2005 - 19:16

Kim:

Ik ben benieuwd! Houdt ons op de hoogte, dan houden we een l'hippo voor je apart :)

• 06 Februari 2005 - 20:01

Linda:

Nou...ik ben reuze benieuwd...dus tot gauw mails!
    Hoe was Parijs trouwens???
    Groetjes, Linda