morgen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van jorine - WaarBenJij.nu morgen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van jorine - WaarBenJij.nu

morgen

Door: Webmaster

08 Februari 2005 | Nederland, Rotterdam

hoi allemaal
Morgen is het dan zover. Mijn tas staat ingepakt en ik ben er klaar voor. Om 15.05 gaat mijn vliegtuig en dan zal ik voor 5 maanden weg zijn uit Nederland. In Polen zal ik zo snel mogelijk een mailtje sturen om te vertellen hoe het daar is. Aan iedereen die ik niet meer zie: tot over 5 maanden.

groetjes
Jorine

• 08 Februari 2005 - 11:34

Alex En Carolien:

Daar ga je dan! Super veel plezier in het Poolse... Het zal wel even wennen zijn! Wij zijn benieuwd hoe jij het daar allemaal gaat doen. Houd ons op de hoogte! Veel plezier en geniet ervan... liefs

• 08 Februari 2005 - 11:40

Paula:

Tot over vijf maanden! Hele goede reis gewenst en 'zabawia sie'(= have a good time)!!!
    Groetjes, Paula
    ps. om terug te komen op de vraag van Linda -> hoe was het in ´La ville d´amour?´

• 09 Februari 2005 - 12:18

Plien:

VEEL PLEZIER!!!!

• 09 Februari 2005 - 14:16

Een Alleen Huisgenootje:

Ik hoop dat je veilig aangekomen bent! Heel veel plezier de eerste dagen! Zal vast heel intensief worden :-) Ik ben benieuwd naar al je verhalen. Liefs, Eline

• 09 Februari 2005 - 16:51

Alette:

Jammer dat ik je vanmiddag niet uit kon zwaaien. Gelukkig waren er wel wat mensen. Arnout was zelfsgekomen, terwijl hij jarig was (gefeliciteerd A.)en Marnel uit het verre Groningen en natuurlijk je geliefde Isaac, Plien en Pietje. Ik geloof ook nog iemand van je club. Zo is het veel gezelliger om weg te gaan. Goede vlucht gehad, leuke kamer en kamergenootje? Is het er koud? Laat gauw een berichtje achter dan weten we hoe het met je gaat.Liefs en een dikke kus Axx