morgen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van jorine - WaarBenJij.nu morgen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van jorine - WaarBenJij.nu

morgen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

08 Februari 2005 | Nederland, Rotterdam

hoi allemaal
Morgen is het dan zover. Mijn tas staat ingepakt en ik ben er klaar voor. Om 15.05 gaat mijn vliegtuig en dan zal ik voor 5 maanden weg zijn uit Nederland. In Polen zal ik zo snel mogelijk een mailtje sturen om te vertellen hoe het daar is. Aan iedereen die ik niet meer zie: tot over 5 maanden.

groetjes
Jorine

  • 08 Februari 2005 - 11:34

    Alex En Carolien:

    Daar ga je dan! Super veel plezier in het Poolse... Het zal wel even wennen zijn! Wij zijn benieuwd hoe jij het daar allemaal gaat doen. Houd ons op de hoogte! Veel plezier en geniet ervan... liefs

  • 08 Februari 2005 - 11:40

    Paula:

    Tot over vijf maanden! Hele goede reis gewenst en 'zabawia sie'(= have a good time)!!!
    Groetjes, Paula
    ps. om terug te komen op de vraag van Linda -> hoe was het in ´La ville d´amour?´

  • 09 Februari 2005 - 12:18

    Plien:

    VEEL PLEZIER!!!!

  • 09 Februari 2005 - 14:16

    Een Alleen Huisgenootje:

    Ik hoop dat je veilig aangekomen bent! Heel veel plezier de eerste dagen! Zal vast heel intensief worden :-) Ik ben benieuwd naar al je verhalen. Liefs, Eline

  • 09 Februari 2005 - 16:51

    Alette:

    Jammer dat ik je vanmiddag niet uit kon zwaaien. Gelukkig waren er wel wat mensen. Arnout was zelfsgekomen, terwijl hij jarig was (gefeliciteerd A.)en Marnel uit het verre Groningen en natuurlijk je geliefde Isaac, Plien en Pietje. Ik geloof ook nog iemand van je club. Zo is het veel gezelliger om weg te gaan. Goede vlucht gehad, leuke kamer en kamergenootje? Is het er koud? Laat gauw een berichtje achter dan weten we hoe het met je gaat.Liefs en een dikke kus Axx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2005

thuis

17 Mei 2005

foto's

17 Mei 2005

maar weer eens een mailtje

04 April 2005

paasvakantie

04 April 2005

paasvakantie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 8211

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Zuid Amerika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: