gearriveerd - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu gearriveerd - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu

gearriveerd

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

09 Februari 2005 | Polen, Warschau

hoi allemaal
Na te zijn uitgezwaaid door een aantal mensen, ben ik op het vliegtuig gestapt. Inmiddels ben ik veilig in polen aangekomen. Op het vleigveld werd ik opgewacht door mijn buddy die mij naar mijn kamer bracht.Voor de mensen die een kaartje willen sturen het is:
DS. nr 1 "Sabinki" SGH
Al. Niepodległości 147
02-555 Warszawa
mijn kamer nummer is 125.
op dit moment slaap ik hier in mijn eentje, maar mijn huisgenote komt over een paar dagen terug van haar familie, dus dan zullen jullie wat meer over haar horen.
ik heb al aardig wat mensen hier ontmoet, helaas spreekt niet iedereen even goed engels dus dat is wat lastig. Maar behalve dat ik nog geen gordijnen heb(die krijg ik morgen) ziet alles er prima uit.
groetjes
jorine

  • 09 Februari 2005 - 19:46

    Lot:

    Hey Jorine! Nou, met vliegtuigen en internet kennen we echt geen afstanden meer. Gister was je nog op de Rivierstraat 234, nu zit je al in de huppel-de-pup straat in Warsaw. Cool! Blij te horen dat je goed aangekomen bent. Hou ons de hoogte...

  • 09 Februari 2005 - 19:47

    Lot:

    Btw, mis je ons al? Of je mis je Isaac toch meer...!?!

  • 09 Februari 2005 - 19:59

    Anne:

    Wat super cool zeg! Dat is echt snel!
    Heel veel plezier!! Nogmaals geniet er van en blijf mailen!!!

  • 09 Februari 2005 - 20:21

    Pietje:

    Nou nou... niet mis hoor!

  • 09 Februari 2005 - 21:05

    Alette:

    Fijn dat je zo snel reageert. Het klinkt tot nu toe redelijk positief.
    Moeten we al die rare tekens ook in je adres zetten? Mag je nog wel een cursus voor gaan volgen.
    truste en dikke kus Axx

  • 10 Februari 2005 - 17:12

    Grote:

    weltrusten(hihi)

  • 11 Februari 2005 - 07:56

    Dorien:

    Haha, kan je inmiddels alles vertellen over hoe het is om een kamer te delen!!! Deel stiekem toch ook een kamer met iemand! Heel veel plezier!!! Hoop dat in Polen in tegenstelling tot Zuid-Afika ADSL wel al is doorgedrongen! X

  • 14 Februari 2005 - 09:17

    Alex....:

    Was nog iets vergeten te vragen. Hoe is het bier in Polen? En zijn de mensen gastvrij. Xxxx

  • 04 Maart 2005 - 10:04

    Rianne:

    Haai Jorine!

    Hoeistie? Koud daar in Polen of valt dat mee? Hier is het behoorlijk frisjes hoor, veel sneeuw.
    Ik hoorde dat je veel tijd over hebt omdat je de leerstof nogal makkelijk tot je neemt. Wat lijkt me dat heerlijk!
    He, ik keek gisteren naar een nieuw tv-programma: the farm, speelt zich af in Zuid Afrika. Hierin kwam ook een gids in beeld, en jawel dat was dezelfde gids van de struisvogelfarm in Outshoorn ZA! lollig he?
    Veel fun nog daar, tot mails!
    Groetjes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Warschau

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2005

thuis

17 Mei 2005

foto's

17 Mei 2005

maar weer eens een mailtje

04 April 2005

paasvakantie

04 April 2005

paasvakantie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 8211

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Zuid Amerika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: