mobiel en andere dingen - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu mobiel en andere dingen - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu

mobiel en andere dingen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

15 Februari 2005 | Polen, Warschau

hoi allemaal
even een berichtje uit Warschau. Ik ben hier nu bijna een week,maar het voelt al veel langer. De eerste 3 dagen waren een beetje saai. Er waren nog maar weinig mensen hier en er viel dus niets te doen. Op vrijdag kwam gelukkig Lokke(ook Erasmus) hier en kwamen er ook meer mensen hier op de gang wonen. Overdag zijn Lokke en ik nu voornamelijk de toerist aan het uithangen door alles wat een beetje leuk is te bezoeken. Moet wel zeggen dat het hier geen parijs is dus je bent wat sneller uitgekeken.Ook omdat de colleges nog niet begonnen zijn hebbben we nog niet echt iets te doen. (mis toch wel mijn tv)Heb gelukkig wel mijn internet. 's avonds is het wel gezellig. Je loopt gewoon een kamer in en begint daar een gesprekje met de mensen die er zijn en daarna ga je uit. Gister met bijna de hele gang uit geweest en met zo'n grote groep is dat erg gezellig. Mijn huisgenoot is er op dit moment gelukkig nog niet en ik heb nu dus nog wat privacy. Ik moet wel de keuken, wc (je moet je eigen wcpapier naar de wc meenemen) en de douche met iedereen delen. Dat is wel even wennen. Morgen begint de introductie dus dan ga ik pas echt beginnen.
Op http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=8&id=145226&key=FVFVFZFY heb ik wat foto's geplaatst die je kan bekijken voor een indruk.

Ook heb ik een Pools mobiel nummer waar ik vanaf nu op bereikbaar ben: 0048 500364157


groetjes
jorine

  • 15 Februari 2005 - 19:42

    Ilona:

    Hi Jorine, niets mee met de toerist uithangen, toch? Zijn er wel een paar grote hoogtepunten qua gebouwen in Warschau? Het zal toch wel, geniet er nog even van voordat de colleges beginnen.
    Liefs
    Ilona

  • 15 Februari 2005 - 21:26

    Niek:

    He Joris, Blij te horen dat het goed gaat. Wordt zeker een mooie tijd! Heb mezelf per ongeluk van je mailinglist verwijderd, wil je me weer even toevoegen? Thanx

  • 16 Februari 2005 - 19:27

    Grote:

    Hi kleine,
    klinkt allemaal goed, ga snel naar je foto's kijken! Oh ik ben trouwens al 4 dagen van de tv (die jij zo mist)aan het genieten> dank je. mis wel de weltrustes sávonds
    liefs p

  • 17 Februari 2005 - 07:59

    Alette:

    Hi Joris, Fijn om in Oostenrijk via de site op de hoogte te blijven van je doen en laten. Net je foto s bekeken. Je hebt er al aardig wat gemaakt. We bellen je in het weekend. Ik worstel nu met het toetsenbord. Veel letters staan op een andere plaats.Hier sneeuwt het elke dag en de temp. is -10 tot -16. Hoe staat dat bij jou? Dikke knuffel xxx

  • 19 Februari 2005 - 19:54

    Willem Jan & Maartje:

    Hoi Jorine!! Wat een leuke site, en om al die berichten te zien!! We wilden je nog even laten weten dat we aan je denken en hopen dat je het erg naar je zin hebt daar!! Nog heel veel plezier en geniet van deze mooie ervaring!!

  • 20 Februari 2005 - 12:54

    Alette:

    Fijn om je stem gisteren weer te horen.Lastig dat de verbinding vanuit Ned steed weg viel. Hopeljk gaat dat de volgende keer beter. Mis je wel nu ik je stem wer heb gehoord. De site van je foto's wil niet zoals jij het hebt opgegeven. Het gaat wel goed met www.mijnalbum.nl/Album=FVFVFZFY
    Lfs Axx

  • 21 Februari 2005 - 19:52

    Silvy:

    Hey Jorin, oude zuip maat, alles goed daar? is de alcohol daar ook zo lekker ;) en ook leuke mates om mee samen te drinken ;)Leuk dat je van je laat weten!! super vind echt leuk dat je dit bij houd, heel veel plezier en succes !! groetjes bye bye

  • 22 Februari 2005 - 18:51

    A & A:

    hi jorine, hadden niet door dat je op deze site te volgen was.
    dom natuurlijk maar de griep heeft onze hersenpan wat verweekt moet je maar denken.
    heel veel plezier en de groeten en ook nog gefeliciteerd met je zus.
    a & a

  • 22 Februari 2005 - 23:52

    Claire:

    Leuk om te lezen hoe je het daar maakt! Vervelen omdat de colleges nog niet begonnen zijn?!? Geniet nu nog maar van je vrije tijd. Wat dacht je van het op touw zetten van een rode martini estafette? Succes en Qui vivra verra!!!!

  • 23 Februari 2005 - 01:30

    Pietje:

    Hey Jorus!
    Alles lekker? Ziet er goed uit, al die foto's! Volgens mij is er wel het een en ander te zien daar qua gebouwen e.d.!:)(Ga trouwens denk ik ook maar s met skyeurope vliegen :P)Het ziet er ook gezellig uit met al die mensen!-> Weer een zorg minder. Ook goed om te weten dat foto's maken toch ook bij jou in het bloed zit! :P
    Vermaak je nog! Misschien komen WJ en ik binnenkort wel een keertje eten ;)
    Take care,
    kus Pietje

  • 23 Februari 2005 - 17:12

    Pauline:

    Thanxx voor je lieve kaartje en kadootje!

    dikke kus van je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Warschau

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2005

thuis

17 Mei 2005

foto's

17 Mei 2005

maar weer eens een mailtje

04 April 2005

paasvakantie

04 April 2005

paasvakantie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 8208

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Zuid Amerika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: