kamergenoot en colleges - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu kamergenoot en colleges - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu

kamergenoot en colleges

Door: Webmaster

24 Februari 2005 | Polen, Warschau

hoi allemaal
afgelopen vrijdag is mijn kamergenootje aangekomen. Haar naam is Stefi en ze komt uit Bulgarije. het is wel even wennen om met een vreemd iemand op een kamer te slapen. Als Nederlander ben je toch wel op je privacy gesteld. Maar ik moet zeggen het valt redelijk mee. We kunnen het redelijk met elkaar vinden en als de 1 slaapt is de ander stil. Verder zijn deze week ook de colleges begonnen. Het gaat hier een beetje volgens het systeem dat je de eerste week kijkt welke lessen je leuk vind en dat je dan definitief kiest. Zitten wel een paar leuke bij. Ga zelfs meer vakken volgen dan nodig is.
Verder is hier nog steeds niet echt veel te doen. Komt ook voornamelijk omdat het weer niet echt mee werkt en je dus niet buiten iets kan doen. Door de uni wordt gelukkig wel veel georganiseerd. Over 2 weken gaan we naar krakow. Verder organiseren we zelf dingen. afgelopen week zijn we bijvoorbeeld met een grote groep wezen bowlen(ja geweldig he) en volgende week willen we naar Zakopane om te skieen. Daar horen jullie dan nog wel van.
groetjes
jorine

• 24 Februari 2005 - 16:03

Paula:

He Jorine,
    Zo te horen gaat alles prima met je! Ik heb ook een jaar een kamer gedeeld toen ik in Noorwegen zat, enig voordeel was dat ze niet snurkte.... Maar het went idd vanzelf. Dus veel succes ermee en ik denk dat je toch zoveel te doen hebt, dat je amper op je kamertje bent, toch?!!! Veel plezier nog daar en ik wil foto´s zien!!!
    Liefs, Paula

• 24 Februari 2005 - 16:04

Paula:

Stomme ik... was even vergeten dat ik al een link met foto´s van je heb... :-s... Houd nu op met vervuiling van je site met onzinnige berichtjes....

• 25 Februari 2005 - 07:28

Stijnie:

Van je moeder heb ik al het een en ander gehoord. De foto's heb ik helaas nog niet kunnen bereiken- ligt waarschijnlijk aan mij, want ik ben geen held op de computer. Ik probeer het wel weer. Ik hoop, dat je een leuke tijd hebt daar. Veel succes!

• 25 Februari 2005 - 23:20

Pietje:

Jorus, misschien is het handig als even de goede site van je foto's nog eens op internet zet!