zakopane en krakow - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu zakopane en krakow - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu

zakopane en krakow

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

16 Maart 2005 | Polen, Warschau

hoi allemaal
maar weer eens een mailtje van mij uit het gelukkig wat zonniger wordende Warschau. De sneeuw begint eindelijk te verdwijnen en dan blijkt dat er zelfs best leuke dingen onder al die sneeuw zit. Zoals erg mooie parken.

twee weken terug nog wel genoten van de sneeuw in zakopane, het skioord hier in polen. ik moet zeggen dat ik mij toch wel redelijk verwend voelde met frankrijk en Oostenrijk toen ik daar was. er zijn namelijk telkens 2 afdalingen op een plek en dan in een ander deel van het dorp weer 2 afdalingen. Als je al kan skien is er weinig aan want je bent binnen een paar seconden weer beneden en mag je met de veel te dure lift weer omhoog. gelukkig maakte de tot kniehoogte reikende poedersneeuw veel goed. Verder ook wel gezellig er even tussen uit met alleen maar Nederlanders.

Afgelopen weekend zijn we(ongeveer 50 man) met een trip door de uni georganiseerd naar Krakow geweest. hoewel georganiseerd niet het juiste woord is, was het wel erg gezellig. Krakow is veel mooier dan Warschau dit komt omdat het nog een oude binnenstad heeft met een plein waar alles zich afspeeld. over een paar weken ga ik er weer heen maar dan met Isaac. Hoop dat ik dan ook wat meer te zien krijg, want dat was niet zo goed geregeld. Zijn nog wel naar de zoutmijnen geweest en naar auschwitz. dat was wel erg indrukwekkend en veel groter dan ik gedacht had.

Ook de komende tijd zitten er weer leuke dingen aan te komen. met pasen gaan we met een groep naar Praag,wenen,bratislava en budapest en daarna komt isaac. Doe ook zo af en toe nog wat aan mijn studie, maar echt veel tijd ben ik daar niet aan kwijt. het is voornamelijk colleges volgen en een paar papers schrijven.

Ik zal binnenkort ook weer even wat nieuwe foto's op de site zetten dus hoe het in de gaten.

groetjes
jorine

  • 16 Maart 2005 - 17:00

    Stul:

    Hahaha,

    Nu ben ik de eerste die een berichtje plaats! Totaal nutteloos, want ik ben bij de meeste van die verhalen!

    Maar ze heeft gelijk mensen: vervelen is hier gewoon niet mogelijk!

  • 17 Maart 2005 - 15:21

    Pietje:

    Nou nou Jorus, je hebt nogal wat te doen! :) Geniet ervan! Groetjes uit steeds zonniger wordend Utreg

  • 17 Maart 2005 - 15:58

    Ilona:

    Hi Jorine, als ik dit lees ben ik toch blij, dat er ook nog wel hele mooie dingen in Polen zijn. Geniet er maar van. Deze week is het tentamen-tijd en morgen heb ik de laatste en dan kan eindelijk mijn Paasvakantie beginnen en ik moet zeggen,zie er wel naar uit...Zit nu al weken in de sneeuw en mijn ski's staan in mijn kamer, maar heb nog geen afdaling gemaakt.. dus laat de skivakantie bij komen...
    Liefs ilona

  • 24 Maart 2005 - 13:55

    Stijnie.:

    Jorine,
    Fijne Paasdagen toegewenst.

  • 27 Maart 2005 - 07:17

    Alette:

    Hi Joris,
    Heb je een mooie reis? We missen je wel met de Paasdagen. Hoe moet het nu met al die eieren die verstopt zijn en die wij niet meer kunnen vinden? Ik ben bang dat ze gesmolten zijn als je terug komt. Geniet van je reis! Dikke kus xxx
    Dikke kus

  • 27 Maart 2005 - 19:10

    WJ & Maart:

    Hai Jorine, de meeste eieren hebben we nog kunnen vinden hoor, alleen niet zo snel als wanneer jij erbij bent...En WJ had met Carcassone gewonnen, en met Kolonisten. Fijne Pasen! groetjes -x-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Warschau

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2005

thuis

17 Mei 2005

foto's

17 Mei 2005

maar weer eens een mailtje

04 April 2005

paasvakantie

04 April 2005

paasvakantie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 8205

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Zuid Amerika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: