foto's - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Warschau, Polen van jorine - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Webmaster

26 Februari 2005 | Polen, Warschau

na een antal berichten dat de fotosite niet goed werkt heb ik een nieuwe site gemaakt. Hopelijk werkt deze wel:
groetjes
jorine

• 26 Februari 2005 - 22:34

Eline:

Hey Jorine! Ik hoop dat alles goed met je gaat! Spreek je al een beetje Pools? Hoop snel op meer leuke verhalen van je! x Eline PS: Je kan je leukste foto's ook op waarbenjij.nu zetten!

• 01 Maart 2005 - 23:06

Carolien:

Hee Jorine! Hoe is het? Echt leuke foto's op de site! Het leven is daar heel anders, maar we hebben in elk geval wel hetzelfde weer! Het is hier echt ijskoud!! Heel veel plezier en succes * geniet van je tijd in Polen! x Caro.

• 05 Maart 2005 - 14:32

Annemarieke:

Hi Ziet er best gezellig uit daar! Hebben jullie ook al zo veel sneeuw daar? Kus Annemarieke

• 06 Maart 2005 - 18:29

WJ & Maart:

Hai Jorine, wat een leuke foto's zeg!! Ziet er naar uit dat je je al prima vermaakt!! :) Nog veel plezier daar en we mailen!! -x- groetjes...!!

• 08 Maart 2005 - 09:09

Rebecca:

hai meissie,

Heerlijk op de piste, zo zie je maar, al die sneeuw brengt ook iets goeds met zich mee. Ben zelf net terug gekomen uit Zwitserland vol blauwe plekken en mooie verhalen. Veel plezier, dikke kus

• 14 Maart 2005 - 10:43

Pauline:

Hi jorus,
    Sander en ik willen graag langskomen, mag dat? (lees je mail maar even)
    dikke kus p

• 10 April 2005 - 16:09

Marjolein:

Hey Jorine!

Echt heel leuk het een en ander te lezen en te zien over je tijd in Polen! Zo te zien bevalt het allemaal prima daar! Leuke tripjes enzo... Geniet er nog lekker van zo lang je er nog bent! xxx